Tuesday, February 6, 2007

ردي على أول بوست لطهقانة

يا جماعة
انا طهقان ....جوز طهقانه ، واللي اتهمتني بامور كثيرة اهمها ان عيني زاغية ، وقبل ما تصدروا عليا حكم ....اسمعوني
ما سألتش نفسها يوم انا ليه عنيا زاغت ، ....هي لو كانت ملت عنيا جوة كنت بصيت برضة ؟؟
لعبت عليا الدور ، ومثلت عليا انها ولهانة وهيمانة وكلام معسول..من اجل الاجهاز على الضحية،
ما قدرتش تقعد مع نفسها خمس دقائق في البيت وتتقمص هذه الشخصية وتلعبها مع في مسرح الزوجية ،
لن ادافع عن الجنس الرجولي...ولكن ، صدقوني يا اخونا، وصدقيني يا طهقانة ، انا بأحبك ، ونفسي اشعر كمان انك بتحبيني،

تقدري تقولي لي اخر مرة قلتي لي فيها انك بتحبيني كانت امتى ، .اخر مرة دلعتيني كانت امتى، اخر مرة حسسيتيني اني سي السيد كانت امتى ،
طبعا مش ممكن تفتكري، لانك..بتعتبري كل هذه الامور من الشكليات او الترف الفكري
دايما تقولي لي انا بنت ناس، انا مش ممكن انزل للمستوى ده ، الحب بالمعاشرة والمعاملة ،
لكن نسيتي يا هانم ان الزوج محتاج للحاجات دي

اخر مرة حطيتي عطر كان امتى .؟؟؟

اخر مرة اشتريتي بدلة رقص .....كانت امتى ايوة...؟ ليه لأ..؟
هل جزائي انك محترمة !!!!؟
وانك مالكيش في الحاجات دي....
طيب ..لا تلوميني...إذا دورت برضه على الحاجات دي

يا طهقانة ..

الكلمة الحلوة بتعمل العجب

انت دايما بتشوفي انها نقيصة ،

ما بيعجبكيش سواقتي.....!!دايما تقولي لي اني متهور، وبأسوق بسرعة، مع ان..

وهأعترف لك ..

الستات اللي عرفتهم قبلك...كانوا دايما بيشكروا في جرائتي في السواقة!!

والامثلة كثيرة ، كل شيء كويس فيا انت بتشوفيه بعين الناقد لا بعين المحب، ..

قالوا لي

طلقها

لكن ..هما مش عارفين اني باحبك...ومستحملك علشان انت طيبة وبنت حلال...

لكن سامحيني ..القلب ساعات بيدور على الرومانسية والاحساس، وانت

البعيدة ..معدومة

الاتنين



Posted by طهقان :: 2:20 PM :: 14 Comments:

Post a Comment

---------------------------------------